close

現在巡迴演唱只剩四個,這個影像也走入歷史了說。(感傷

 

如果明天就是世界末日,不如用這首歌來劃下句點!

 

為什麼是Queen of My Heart

 

這首歌非常鼓勵大家在末日來臨之前想告白的趕快去告白,有心愛的人就趕快回到心愛的人身邊;就算沒有告白對象也沒有心愛的人,心中總是有幾個重要的人吧!如果有把末日當回事、也把那些重要的人當回事,就趕快說出平時不敢說出的話吧!

 

So here we stand in our secret place

Where a sound of the crowd is so far away

You take my hand and it feels like home

We both understand it's where we belong

我們正站在我們的秘密基地裡

一個遠離喧囂的地方

你握著我的手感覺就像回到了家

我們都明白這就是我們的歸屬

 

So how do I say

Do I say goodbye

We both have our dreams

We both wanna fly

So let's take tonight

To carry us through the lonely times

我該怎麼說

說再見嗎

我們都有自己的夢想

我們都想飛翔

不如就今晚一起度過孤寂的時光

 

*I'll always look back as I walk away

This memory will last for eternity

And all of our tears will be lost in the rain

When I find my way back to your arms again

But until that day

You know you are the queen of my heart

Queen of my heart

當我離開,我總會時時回頭看

這一刻會永垂不朽

當我找到一條道路,再度回到你臂彎的時候

我們的眼淚就會隨雨而逝

但直到那一天來臨

你會知道,你就是我心目中的女王

我心目中的女王

 

So let's take tonight

And never let go

While dancing we'll kiss like there's no tomorrow

As the stars sparkle down like a diamond ring

I'll treasure this moment till we meet again

就把握今晚,別白白度過

我們一邊跳舞一邊親吻

就像不會有明天

當星辰像鑽戒般閃爍

我會珍藏這一刻,直到我們再次相遇

 

Mark (all):

But no matter how far (matter how far)

Or where you may be (where you may be)

I just close my eyes (I just close my eyes)

And you're in my dreams

And there you will be

Until we meet

但不管有多遙遠

或你在哪裡

我只要閉上眼睛

你就會出現在我夢裡

你會一直在這裡

直到我們相遇

 

Shane (all)

You're the queen of my heart

No matter how many years it takes (queen of my heart)

I'll do it all to you

Oh yeah (queen of my heart)

Oh yes you are the queen of my heart

你是我心目中的女王

不管要等多少年

我都會為你等

 

是的,你就是我心目中的女王

 

 

 

不要再等了!沒時間等了!(戲很多耶

 

 

 

2012.12.21

arrow
arrow

    穗波 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()